La Lliga Heineken dóna el tret de sortida

La marca de cervesa patrocinarà la Divisió d’Honor masculina

La FER ha pactat un partit per teledeporte en diferit i un programa setmanal

RugbyCat

Fotografia de FER

La Divisió d’Honor intenta un canvi d’imatge

La Federació Espanyola de Rugby (FER) ha fet avui la tradicional presentació de la temporada que arrenca aquest cap de setmana. A la seu del Consejo Superior de Deportes, el president de la FER Alfonso Feijoo ha fet públic el que era un un rumor els darrers dies: Heineken patrocinarà la Divisió d’Honor.

alfonso_feijoo_rugbycat
Alfonso Feijoo anunciava les novetats de la temporada. Foto FER

La marca de cervesa amplia el seu suport de la selecció a la lliga, en un acord que la FER espera que doni l’empenta necessària per situar el rugby dins el panorama mediàtic esportiu a Espanya. La injecció de capital no és l’única novetat de la temporada, doncs Feijoo ha anunciat també (com avançava rugbycat.cat fa uns mesos) que la cadena Teledeporte (TDP) emetrà setmanalment un enfrontament de la Lliga Heineken.

De les 22 jornades de lliga que es televisaran, però, tan sols sis seran en directe, doncs Teledeporte té previst donar l’enfrontament els diumenges en diferit entre les 16h i les 19h. Feijoo confirmava l’emissió els dijous a la tarda per TDP d’un programa setmanal que s’anomenarà Pasión Rugby i que farà un repàs de 25 minuts a les millors imatges de la jornada, així com també realitzarà entrevistes i repassarà l’actualitat.

logo FERugby y Heineken - 1
La nova Lliga Heineken arrenca dissabte

Com sol passar en el nostre rugby, sempre en tenim una de freda i una de calenta. Si per una part el canvi d’Eurosport a Teledeporte és positiu perquè la cadena estatal és en obert i accessible a tothom (a diferència d’Eurosport que era de pagament), l’enfrontament que oferirà serà en diferit i en un horari no fixe, una circumstància que pot dificultar la fidelització dels espectadors.

La Federació segueix buscant transportar l’activitat dels camps de rugby a les televisions amb l’objectiu evident de facilitar tant als clubs com a la pròpia FER l’acord amb nous patrocinadors. Si bé un partit en diferit a la setmana no és la solució definitiva, els aficionats del rugby ens haurem de conformar amb aquest format per poder gaudir de la nova Lliga Heineken des del sofà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *