L’Hospitalet acull la segona jornada de la Copa de la Reina de sevens
La Feixa Llarga gaudirà de la segona jornada d’aquesta competició de rugby a VII de clubs
L’H Digital
Fotografia de’Ignasi González
Tot llest a la Feixa Llarga
Les instal·lacions del RC L’Hospitalet van ser l’escenari ahir de la presentació oficial de la II Copa GPS de la Reina 7s, un esdeveniment que tindrà lloc aquest cap de setmana al camp de la Feixa Llarga i que comptarà amb els millors dotze equips femenins de l’estat, inclòs l’INEF-L’Hospitalet.
Aquesta Copa de la Reina es divideix en tres etapes; el passat cap de setmana la Villajoyosa va acollir la primera, i ara el rugbi a VII femení es trasllada a L’Hospitalet amb dues jornades intenses de competició, que arrencaran el dissabte a les 9 del matí. La tercera i definitiva, se celebrarà a Madrid.

Es tracta d’una dura competició en la qual CR Majadahonda, XV Sanse Scrum, Olímpico de Pozuelo i XV Hortaleza parteixen com a favorits després de quedar en les posicions més altes en la primera jornada. Tot i quedar setè a La Vila, l’INEF L’Hospitalet vol donar la sorpresa, ja que recupera les seves internacionals per Espanya que estaven concentrades amb el combinat estatal. El primer partit de les Osses serà a les 10.15h davant l’AD Industrials.
El president de la Federació Catalana de Rugby, Ignasi Planas, va voler destacar la importància que la ciutat aculli aquesta competició, ja que “el rugby a 7 és una modalitat olímpica” i va posar èmfasi en que “en els últims quatre anys s’han anat duplicat les llicències de jugadors, encara que falta una empenta per augmentar el nombre de clubs a Catalunya”.

Anna Barbanti, jugadora de l’INEF L’Hospitalet, va destacar el bon paper de l’equip en la primera fase, tot i que “espera millorar els resultats en aquesta segona fase, gràcies a l’entrenament i al fet de jugar a casa”. Barbanti ha indicat que acollir la competició pot ser una gran ocasió per potenciar el rugby femení a Catalunya. També Raquel Ojeda espera millorar els resultats, i destacava la dificultat del partit davant del CR Majadahonda, “en el que esperem donar la talla”.

El conseller d’Esports de l’Ajuntament de l’Hospitalet, Cristian Alcázar, va destacar la importància d’acollir la competició, ressaltant el treball del club de la ciutat, molt especialment amb l’esport femení. La competició, que es realitzarà a les instal·lacions municipals de la Feixa Llarga, serà d’accés gratuït.
Horaris dels partits dels dos dies: